boring inlägg..

Tss, jag drömde kul inatt.

Jag vaknade i min dröm av att jag frös jättemycket, så jag tog på mig mina bruna mysbyxor och svarta strumpor och la mig igen och somnade gott.
Så när jag vaknade förväntade jag mig liksom att jag skulle ha mina byxor och strumpor på mig men icke, dom låg på golvet där jag plockade upp dom i drömmen. Lite småläskigt ändå.

Annars har jag inte suttit vid datan sen i onsdags typ. Har helt enkelt inte orkat eller velat.
Det var gulligt av Michaela att länka mig på hennes blogg i alla fall för helt plötsligt så var besöksstatistiken uppe i 73 eller nått sånt. Det händer ju inte varje dag liksom, haha.

Tänkte lägga in lite bilder och sen tror jag att jag ska göra lite i min bok, för en gångs skull liksom. Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0