Världens rövhål.

Jag är så jävla trött på Åsa. Och jag är förbannat trött på ditt sätt, men det orkar jag inte bry mig om för tillfället.
Åsa är ett jävla rövhål, alla vet allt om alla, tror dom. Men det dom vet är i själva verket något som någon trodde att den hörde som den sedan sa till någon som sa det till en annan som överdrev lite och sedan sa det till någon annan som hittade på lite eget.
Man kan aldrig lita på något man hör om det inte kommer direkt ifrån personen det handlar om, så är det bara. För i det här lilla fula äckliga sammhället gör man allt för att förstöra för andra och var och varannan person är mytoman. Man ljuger och hittar på saker, allt för att man tror att man ska komma ur sin knipa som man oftast själv har satt sig i men tro fan att det hjälper. Säger man sanningen till en person vet snart halva Åsa om det och rätt som det är vet dom mer om dig själv än du någonsin kommer att göra.
Säger man hej till någon är man helt plötsligt superkär och skickar man ett sms är man så gott som tillsammans. Umgås man på tu man hand har man knullat och kramas man ska man gifta sig. 
Kollar man på någon utanför ens förhållande är man otrogen och pratar man med någon annan så är man så gott som dumpad.
Det är verkligen så här, helt jävla sjukt.

Är jäääävligt trött på det.

Kommentarer
Postat av: annie

I agree. Rövhål räcker inte. Okej jag älskar Åsa, men inte attityden, beteendet och snacket. Och hur man dömer alla hela jävla tiden. Gaaaaah

2009-05-10 @ 23:13:18
Postat av: e

Ojoj, så sant så jävla sant! Bra där, you go girl! :D

2009-05-11 @ 16:11:22
URL: http://elinakeson.blogg.se/
Postat av: Nettan

Instämmer helt klart, för många rövhål i en för liten stjärt!!!

2009-05-13 @ 20:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0