THE END

Jag har lyckats koppla ihop Simons trådlösa tangentbord och mus till min dator vilket är fett bra, måste jag erkänna! 

Annars har jag så gott som inget att säga, förutom att det är alldeles för jobbigt att tänka så mycket som jag gör. Därför ska jag sluta med det, bums. (Vilket antagligen kommer gå som med allt annat jag bestämmer mig för: Åt helvete) 

Jag vet inte vad jag vill, men vet du vad? Jag bryr mig faktiskt inte! Man måste inte alltid veta vad man vill, och än mindre vad man ska göra. Det räcker att bara göra, och inte tänka alls. 

Oj, vem skrev det där egentligen. Jag har kommit fram till att jag är ett kontrollfreak av högsta klass. Något som jag vill ha gjort måste jag göra själv, så att jag ser att det blir gjort på det sättet som jag vill. Jag klarar inte av att överlåta sådant åt någon annan. Jag tycker det är helt sjukt jobbigt och får lite halvpanik. Typ när vi gick runt i Stockholm, jag och Benjamin. Jag hade ingen aning om vart jag var och frågade ungefär var 20onde meter. Jag får panik när jag inte har full koll. Det är inte bra, det är typ som en sjukdom? 

Kika in här förresten: jenniferellinor.blogg.se (nu funkade det inte att göra en länk bara för det, men ska testa sen igen)

Over 'n out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0