Helt okey

Åh, jag älskar när det är såhär. Inget krångel. Bara chill, inga krav. Älska att vi swnart slutar skolan, att vi har haft tre långhelger på rak nu, att det bara är några nationella kvar och typ inga läxor. Jag kom in preliminärt på mitt gymnasie, vädret är underbart, är typ aldrig trött nu för tiden. Allt bara leker.

Okej, det finns vissa småsaker. Typ du. Men fan, jag orkar inte bry mig. Jag gör verkligen inte det. Från att aldrig mer velat se på mig till att hålla på som fan? Vad vill du egentligen? Nej, jag ska sluta bry mig. Ta det som det kommer.

Nu orkar jag inte skriva nått mer för då blir jag bara arg och ledsen.

Hejdå :)

Kommentarer
Postat av: snart sexton

älska vädret.

jag har blivit lite brownie,

med betoning på lite.

loveu anyway

:D

2009-05-02 @ 16:46:05
Postat av: MICHAELA D

GO LINN! :D

2009-05-02 @ 18:07:11
URL: http://michaelaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0