jävla bullshit

Måste avreagera mig igen:

Är så jävla trött på allt skitsnack om bildas i en sån här liten håla. Ska bli så jävla gött sen när man börjar gymnasiet och åtminstone slipper lite av det.
Man kan seriöst inte göra något, säga något eller tycka något utan att hela världen vet om det inom 2 röda sekunder.
Sen är jag så in i Norden trött på alla omogna killar som jag känner. Dom ligger verkligen på minus på mognadsskalan. Ibland träffar man killar som är några år äldre/mognare än dom man är van vid och jag får liksom panik. Jag bara önskar av hela mitt hjärta att killarna jag känner också kunde vara sådana.
Det är nästan så man kan börja gråta, helt seriöst.
Killarna jag känner, dom letar efter fel, letar efter människor/saker att klaga på. Dom badar i andras olycka och förvärrar gärna allt genom att sprida lite rykten eller göra fel saker. Det är ju bara taskigt? Meningslöst. Allt för att förstöra för alla andra? What's the point?
Nej, juste. Det finns ingen jävla mening. Allt är bara så jävla mycket skitsnack.
"Den var taskig mot mig, nu får jag min chans att ge igen"
"Den var taskig mot min kompis, nu jävla ska den få"
"Han var taskig mot sin flickvän, ska vi starta ett rykte?"
Det är ju typ den nivån. Så löjligt. Alla människor är människor och människor gör misstag. Dock är det ingen på detta stället som har hjärnceller nog att inse det. En del är bara för patetiska alltså.

I just wanna let u know that I miss u so

Kommentarer
Postat av: Astrid C

håller med. jävla håla full med skit vi bor i. vad är det för jävla värld vi lever i egentligen :O

2009-03-30 @ 11:12:35
URL: http://soufflee.blogg.se/
Postat av: Julia

usch, orka sådanna killar.

2009-04-01 @ 14:35:06
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se/
Postat av: annie

agree

2009-04-02 @ 22:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0