Gud vill mig något..

Nu är jag så jävla förbannad va!!!?!??!?!

Först, punka på min cykel. Lagad. Första gången jag cyklar på den, punka. Lagad. Nu: FUNKAR INTE DE HELVETES VÄXLARNA OCH JAG SKULLE BÖRJA CYKLA NU ÖVERALLT SOM JAG ALLTID GÖR NÄR DET ÄR FINT VÄDER.

Kul att den fastnade på 7an också så att jag var tvungen att GÅ upp för backen. Jag kokar.
Det räcker inte med punka två gånger om, nu ska dom jävla växlarna gå sönder också. Det är alltid något som ska gå snett. När allt är bra hittar den jävla Gud, eller vem fan det nu är som bestämmer, på något annat bra som ska förstöra allt. Är det inte psykiskt är det fysiskt. Är det inte socialt är det materiellt. Jag dör. Fyfan säger jag bara. Så jävla förbannad.


Kommentarer
Postat av: karinbeda

det kallar jag oflyyyyyyyyyt.

2009-03-20 @ 14:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0