Grön på gymmet.

För att snacka om något annat än mitt värdelösa liv för en gångs skull så tänkte jag berätta något roligt.

Jag och Linnéa var på gymmet och jag är ju lite grön där om man säger så, det var bara andra gången jag var där idag. Så skulle vi springa på sånt där löpband, men så tryckte jag på nån jävla knapp eller något så det rullade fort så in i helvete. Inte visst väl jag hur man gjorde för att sänka farten heller så jag typ trillade av. Linnéa skrattade så hon inte kunde springa, det var inte roligt!

Okej, jag erkänner. Det var jävligt kul. Men jag kände mig sjukt dum.

Gympan idag var också helt sjukt roligt. Dessutom kan Lisa vara rolig så in i helsike när hon bara vill.
Summary: Helt okej dag.

BYE

Kommentarer
Postat av: karin

tsss.

hahahahaha.

2009-03-03 @ 19:40:22
Postat av: linnea

det va typ det roligaste ever ! och jag skojar inte. det gjorde fan ont i magen så mycket jag garva ;o <3

2009-03-06 @ 08:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0