Avreaktion #2

Min mamma, hon tror minsann att jag är lika dom som hon är.
Hon tror inte att jag lägger märke till att hon hela tiden ser till så att Simon och Emil äter men inte bryr sig särskilt mycket om ifall jag äter eller inte.
Hon tror inte att jag lägger märke till att hon säger till mig att jag ska äta mindre och säger till Simon att han ska äta mer. Hon tror att jag inte fattar att hon tycker att jag är tjock när hon säger så. Så frågar jag henne, och hon säger att "det tycker hon minsann inte alls men man måste tänka sig för".
Tror hon inte att jag gör det då eller? Tror hon inte att det finns i varenda tonårstjejs huvud att man måste tänka på vad man äter och hur man ser ut? Är hon dum i huvudet?
Tror hon att jag inte tar åt mig när hon sitter och säger att jag "lagt på mig". Det är ju för fan samma sak som att säga: Du är fet.
Jävla idiot, hon fattar ju ingenting. Bara för att hon kan äta hur mycket som helst utan att gå upp i vikt. Det är väl för fan inte mitt fel?!

Kommentarer
Postat av: Moster!!

Linn, du vet var jag finns, antingen hos Jens elr. i dockhuset...trust me I promise!!!



Love ya..

2009-03-24 @ 11:54:22
Postat av: Julia

DU ÄR INTE FET!!!!!!!!

2009-03-24 @ 16:37:10
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se/
Postat av: annie

precis den här diskussionen har jag också

haft med mina föräldrar.

och nu fjäskar dom som fan, haha!

2009-03-24 @ 18:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0