torsdag, typ?

Kanske borde skriva nått. 

Typ att jag är helt slut nu förtiden, har somnat när jag kommit hem från skolan nu typ två dagar i rad. Det blir så när man inte har något internet, man har inget att göra, orkar inte vara kreativ så man sätter på en bra skiva och lägger sig i sängen. Sen säger det vara swisch så ligger man där och sover. I alla fall jag. 

Sen vill jag bara säga att något av det mest snopna är när man suttit och väntat på att få se gadget-kalendern byta datum, och sedan inser att man missat det med 2 minuter. Nått annat snopet är även när man missar bussen eller när man lagt sig tillrätta i sängen med datorn och allt, och inser att man glömt ta med sig mobilen eller lypsylet till sängen. Det suger så fett jävla hårt när man måste flytta på sig och sedan inte kan lägga sig lika bekvämt igen.

I-landsproblem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0