the world against me

Okej, tekniken vill mig något. Slår vad om att det inte ens kommer gå att publicera detta inlägget!!!

Först, så krånglade mitt kort när jag skulle köpa nagellack och hårklämmor på Kicks, detta ledde till att jag missade bussen. Sedan vägrar min blogg att skriva med fet/kursiv text och nu har min hårddsik slutat fungera vilket innebär att ALLA MINA BILDER ÄR OÅTKOMLIGA FÖR DOM LIGGER DÄR. 

Tror jag dööör. 

Dessutom låter min dator jättemycket och jättekonstigt. 

Fan, någon vill mig något? 


Vad är det här för jävla skitväder btw? Jag vill ha sommar och sol, och INGA EKSEM. Och nu blev jag på dåligt humör. Får väl trösta mig med Lisa Ekdahl och mina 200 kr jag tjänade igår. Jävla bajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0