Meningslöst

Hm, jag uppdaterar dåligt, jag vet. 

Midsommar var chill, blev inte riktigt som vi/jag tänk oss/mig, men det blev bra tillslut. Runos mamma pratar, en hel del, haha. 
Nej men usch vad hemskt. Jag har verkkligen ingenting att skriva. Allt bara flyter på och jag tänker inte så mycket, eller, jag försöker att inte tänka så mycket i alla fall. Det blir inte bra då, allt bara failar. 

Sitter och lyssnar på Fade to black om och om igen och jag kan inte lyssna mig mätt på introt och solot, det är underbart. Hur fräckt hade det inte vart att kunna spela gitarr liksom? In your dreams Linn

Nu kom jag på en sak förresten. Linus berättade att när han var liten hade han en sån där papegoja som härmade vad man sa om man tryckte på en knapp.
 Så sa han till papegojan: Säg Linus! 
Säg Linus sa papegojan då. 
Linus: Nej, säg bara Linus!
Papegojan: Nej, säg bara Linus.
Linus: Men nej!! Säg BARA Linus
Papegojan: Men nej!! Säg BARA Linus.

Och så satt dom, papegojan och Linus. Jag garvade fett mycket, haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0