i don't care

Okej. Idag är det måndag. Måndag, tisdag, onsdag - SOMMARLOV.
Det känns helt overkligt.. Att jag går ut nian, grundskolan är avklarad, äntligen får mina 10 år på Åsaskolan ett slut. Okej, jag kommer sakna allt fett mycket, särskilt min klass, men ändå, det är väl det här man längtat efter de senaste 4 åren? Att gå ut nian liksom. Nej, det känns bara overkligt, läskigt typ. 

Och det är kul att jag går och blir förskyld nu när jag äntligen bestämt mig för att trotsa min rädsla och stå på scen?! BAJS säger jag bara. 

Annars var jag och Linnéa på gymmet idag, duktiga, som vanligt, haha. Sen åkte vi till Frillesås och kollade på deras cabaré. Dom var hur duktiga som helst, som Linnéa sa: Det finns inte ens hälften så många på våran skola som ens kan spela ett instrument.. Ehe, vi är rätt kassa här i Åsa, men, who cares? 

Kråkan berättade precis för mig att hon sett I Taket Lyser Stjärnorna. Minns när vi såg den på bio, tror aldrig jag gråtit så mycket till en film. Varenda kotte i hela salongen måste hört mig sitta där och snörvla. Uschja, det var väl inte det roligaste kanske, förståeligt dock. Men filmen var bra, älska Ullis-Knullis, haha. 

Over 'n out

Kommentarer
Postat av: karo

over 'n out,

under 'n in.

whatever?

hehe

2009-06-08 @ 22:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0