HEAVEN

JAG ÄR ÖVERLYCKLIG!!! 
En dag utan eksem, fattar ni eller? Det är som att vara i himmelriket typ. LOVE IT .

Jag kanske inte behöver flytta till Nordpolen ändå. :)

Annars äre Åsacupen nu, det är en klassiker, alltid lika trevligt, även om man hejar på någon ungefär varannan meter. Gött att det blåser lite också så att det inte är så jävla varmt. 

På söndag kommer Linnéa hem och jag saknar henne så jag har ont i magen. Jävla bajsunge, åka ifrån mig sådär, i en hel vecka, det är inte okej!!! 

Synd att Sverige inte gick vidare i U21 EM också, dom borde fan vunnit.

(Vet att jag hoppar från sak till sak men jag orkar inte fördjupa mig och skriva utförligt om något)

Michael Jackson var så jääääääääävla porrig när han var ung va. Och sötast i världen när han var liten. Är en fascinerad av killen. Men ändå, det kanske var lika bra att han dog, för vad hade han för liv nu liksom? Stackarn.

Måste sova nu, Emil spelar 8.30 imon, den är kul. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0