HATAR RUBRIKER FÖR JAG KOMMER ALDRIG PÅ NÅN BRA!!!!!

Folk, det var nått jag skulle skriva här, men jag har glömt av det. Som vanligt. 

På fredag är det Midsommar, för dom som inte har koll på det. 

Jag skulle duschat idag, men jag orkade aldrig, så jag la mig ute på altanen och schtekte ist, vilket resluterade i att mitt hår blev äckligare än det vart på läääänge. Simons kommentar: Har du typ duschat eller badat eller nått? 
Ehe, mitt hår såg ut som sjögräs, på ett ungefär. Kepsen fick åka på när jag åkte in till gymmet. 

Förresten har jag en egen kommentarsknapp på Michaelas blogg, den dô!! (Och min blogg vill fortfarande inte göra länkar eller skriva med fet/kursiv text, ni får överleva) Rätt mäktigt ändå, en helt egen knapp liksom. 

Jo, nu kom jag på vad det var jag skulle skriva (och även säga till Eric, kom ihåg det här nu Linn)
På gymmet finns det folk vars skor blir snodda. Då sätter dom upp en lapp: Den som tog mina vita converse, MOGET!! Lämna tillbaka dom är du snäll.
Jo, för det gör man nog... "Oj, personen vars skor jag tog förut kanske inte blir så glad, bäst att jag lämnar tillbaka dom".
Vad är meningen med en sån lapp liksom? Hahaha, jag tycker det är lika roligt varje gång. Okej att man är arg för att någon tog ens skor, men tror dom på fullaste allvar att den som tog dom skulle lämna tillbaka dom ifall man sätter upp en arg lapp?! Haha, kan inte sluta skratta åt det.

Det var nog alles. See yaa!


Kommentarer
Postat av: MICHAELA D

hahah! (L) jag är bra! (h)

2009-06-16 @ 03:07:48
URL: http://michaelaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0