Happiness

Okej. Nu tänker jag inte sitta här och böla om att mina år på Åsaskolan är över, som alla andra.
Visst, jag kommer sakna det, men det är fett skönt att bli av med allt och alla. 
Som Ina sa så bra: Tack för allt men dra åt helvete. 

Balen var bland det roligaste jag gjort. Så, var det sagt också, och nu ska jag inte tjöta mer om det.

Istället tänkte jag tjöta om hur bra allting är just nu. Jag vet inte varför men jag går runt med en känsla i magen av att allt bara är så himla bra och perfekt just nu. Jag vet vilka som verkligen är äkta, jag bryr mig varken om dig eller dig längre. Det är sommarlov. Okej, min hårddisk funkar inte, det är massa saker som är bajs egentligen, men jag orkar inte tänka på dom, och det är det som är så jävla skönt. Jag kopplar bort. Jag kan koppla bort, helt av mig själv. Så jävla gött.

Sen fick jag faktiskt 320 poäng och det har jag bestämt mig för att vara stolt över. Folk får tro vad dom vill, ser dom en tönt med äckligt hår, glasögon och tandställning framför sig så sure, kul för dom. Jag är ändå stolt över mina betyg, okej? Sen får fanimej resten tro vad dom vill.



Kommentarer
Postat av: Anonym

go linn go

2009-06-11 @ 23:22:58
Postat av: Anonym

hahaha så jävla bäst är du linn :D

jag har ändå både äckligt hår förtillfället, tandställning och glasögon ändå lyckas jag inte kamma hem 320 poäng (; hahah grattis <3

2009-06-12 @ 22:15:25
URL: http://jessikaniklasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0