Go Svergie!!

Sverige vann med 3-1 (?) GO SWEDEN. Måste ju säga att dom är bra mycket bättre än riktiga landslaget. Lars Lagerbäck behöver bytas ut, minst sagt. Han har passerat Bäst före-datum för längesedan. In med lite nytt tack!

Fick även erfara att min mor är så gott som rasist. Serbien fick 2 röda och 7 gula kort och då säger hon: Men dom är ju såna, dom där! 
Bra där mamma, bra där....
Linus berättade även om att det finns folk som döper sina barn efter kändisar och även olika band såsom Metallica och KISS. Men allvarligt, kul att döpa sitt barn till Kiss? Jag hade ju helt seriöst presenterat mig som Bajs om någon sträckte fram handen och sa Kiss... Stackars sate..

Imon cyklar jag, mormor och Emil till Eskultsby så vi blir borta hela dagen. Let's hope it gets mysigt. 

Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0