fail

Jag solade i två timmar i morse så nu kliar det i hela kroppen på mig. 
Sen ringde jag och väckte Eric vid 2, frågade om han skulle komma hit och ja, det skulle han. Sen skulle han träna och sen skulle han inte träna och nu vet jag inte och klockan är 16.23, fail.
Mina linser dampar. 
Sebbe och Robin är här, var hundra år sedan jag såg Sebbe. Han borde komma hit oftare!

Imon ska jag iaf bada och fota med kråkan och på onsdag ska jag, mormor och Emil cykla till Eskultsby om det inte är för varmt. Torsdag ska jag till Julia, i hope, och på fredag vet jag inte. 

Asså, jag blir seriöst gråtfärdig när jag tänker på mina eksem. Det är så jävla jobbigt att inte kunna vara ute när det är varmt för att det kliar så djävulskt i hela kroppen. Det är ingen som fattar, ingen. Och jag trodde verkligen att dom var borta efter att jag solat men nej, då kommer dom tillbaka ändå, jag börjar gråtaaaaaaaa. Jag vill kunna ligga ute och pressa tills jag nästan svimmar utan att det sticks i hela kroppen och det känns som att någon trycker nålar igenom dig samtidigt som du typ har klåda över hela kroppen som kliar ihjäl dig. Åh. Jag är född till att bo på Nordpolen.

Hejdå, eller nått. Dålig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0