Blödigast ever

Åh, jag är nog världens mest blödiga människa. 
Låg precis och kollade på The Holiday, och som vanligt lipar jag. Det är förresten världens bästa film, eller iaf en av de bästa. 

Och när jag blir lipig så måste jag faktiskt avreagera mig.
Jag hatar att se folk som förlorar något då jag vet hur ont det gör. Jag känner min egen smärta och jag blir alltid lika avundsjuk när de återfinner det som de förlorat. Det gör alltid lika ont att veta at tjag aldrig kommer göra det. Varje gång jag tänker tanken är det fortfarande lika svårt att förstå. Att han verkligen är borta, för alltid. Det är snart tre år sedan och jag kan fortfarande inte förstå? Ska det alltid vara såhär eller? Jag blir så jävla trött. Ständigt samma känslor som kommer upp, och alltid när jag ser på film. Det räcker med en mening så börjar jag störtlipa. Seriöst, det är inte okej om man lipar till Fast and Furious. Men nån sa: How do you say goodbye to your only brother? En enda liten jävla mening och jag börjar lipa. Det är ju nästan löjligt.
Nej, jag hatar att det är såhär, jag hatar att jag är blödigast i världen och inte kan se en film utan att lipa. Men mest av allt hatar jag att du föralltid är borta och aldrig mer kommer tillbaka. Att jag aldrig mer kommer få se dig, röra vid dig. 
Jag vet att jag upprepar mig och antagligen har skrivit samma mening hundra gånger här men det skiter jag fullständigt i för det är så det är. Jag hatar det- Punkt slut. 

(Stackars mitt tangentbord)

Kommentarer
Postat av: elin

<3

om det är till någon tröst, vilket de givetvist inte är men endå..

Min mamma.. Hon lipar till allt på film hon med!

asså, hon lipa när jultomten nästan dog i julkalenden och när vi en gång slog över till en annan kanal, då de va reklam i våran film.. så börja hon lipa.. och hon visste inte ens vad det handlade om ;S De va någon som åkte, och l'mnade någon typ ;S

men det är ALLTID okejj att gråta. (L)

Om du vill snacka med någon du knappt känner som ändå tränger sej in på dit liv.. så finns jag, och lyssnar gärna =)

2009-06-15 @ 19:01:31
URL: http://elinakeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0