MIN ÄLSKADE HÅRDDISK!!!

MITT LIV ÄR TILLBAKA!!!

Okej, där tog jag i, men min hårddisk fungerar igen :D :D :D :D :D 
Efter många om och men så lämnade vi iväg den till Blom som kollade upp att det var sladden det var fel på. Så Runo åkte förbi iNet eller nått och köpte en ny sladd så nu fungerar allt som det ska! 
Förlåt, jag låter nördig som satan, men ni anar inte hur skönt det är? Att äntligen få lite ordning på alla bilder och komma åt det jag inte kunnat förut. Kontrollfreak som jag är måste jag ha full koll på allt och det kunde jag inte ha när jag inte hade tillgång till allt. 
Alla bilder, åh. Det känns så skönt att ha dom här igen, hahaha. Usch vad jag är patetisk. Men det var liksom som att nån slags sten släppte från hjärtat, och jag skojar inte. Allt blev jättemycket lättare. Helt plötsligt orkade jag redigera bilder och jag till och med fixade ihop Idas bilder och cyklade ner med skivan. 

Annars har jag badat idag, det var varmt i vattnet, gött. Eric var här och vi gjorde mest ingenting. Rätt gött. 

Förresten stör jag mig ganska hårt på människor som fått talets gåva, och missbrukar den. 
Det är så hemskt med människor som vet precis vad dom ska säga för att man ska höjas mot skyarna, som säger precis rätt ord i rätt ögonblick och som får en på fall genom att säga precis det man vill höra, och sedan bara skiter i en i praktiken. Som inte står för vad de säger. 
Det gör så jävla ont att ha någon som får en att må så bra, och sedan inse att allt egentligen bara är en stor fet jävla bluff. Att människan i fråga inte har menat ett enda ord utan bara sagt det för stunden eftersom man mådde bra av det då. 
Bluff bluff bluff. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0