Händelserik dag...

Ligger här i min säng och funderar på om jag ska skriva nått vettigt eller inte. 

Faktum är att jag känner för att skriva nått vettigt, men jag kommer bannemig inte på någonting alls. 
Skriver därför något ovettigt: JAG KAN INTE FLYTTA MINA VÄNNER PÅ BILDDAGBOKEN OCH JAG BLIR FÖRBANNAD!!!
Så, var det ut världen. 

Berättade precis för Eric om mitt missöde i morse så kan väl skriva det här då enbart för att ha något att skriva.
Emils skrivbord låg ute på blocket och så hade någon ringt på det och skulle köpa det idag, därför skulle jag hjälpa mamma att bära ner alla delar till hallen. 
När vi som bäst håller på och bär och står mitt i trappan med den största och tyngsta delen så lyckas jag självklart slå i mitt knä i en utstickande skruv mitt i ett steg. 
Det resulterade i att jag stod mitt i trappan och skrek att det gjorde jätteont, mamma stod och såg ut som ett levande frågetecken och Simon, den lilla skitungen, satt där nere och garvade högt åt mig. 

Jag och Linnéa har haft deeptalk idag så imon ska vi träna. Hur ska detta sluta? 

Skulle ju förresten till Svanesund idag men på grund av det dåliga vädret åker vi imon istället. Måste upp vid 9 och packa allt samt gå ner till Linnéa innan bussen går också, hur ska detta gå? 

Wish me luck, i'll miss you,    naat. 
Puss

Kommentarer
Postat av: Rebecka P.S

Svar: Tack, va glad jag blir! :D

2009-07-21 @ 10:53:17
URL: http://psdrawings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0