Trött, trött, trött och trött

Jag är trött, inte bara trött utan riktigt trött. Mina ögon vill bara sjunka ihop och jag har ont lite överallt. 
Sitter/ligger och lyssnar på Håkan Hellström och funderar lite.

Där jag bor/lever kan man inte umgås med en av motsatt kön utan att man helt plötsligt, enligt omgivningen, är kär och tillsammans. Det är faktiskt ganska jobbigt. 
Att man inte ens kan kolla på någon utan att man är kär, att man inte får lov att skicka ett sms utan att hela världen vet om det två sekunder senare och att man absolut inte får vistas i samma rum som personen i fråga, själv, för då är man så gott som gifta. 
Är nått fruktansvärt trött på det. Okej, det kan vara lite kul att retas ibland, men inte alltid, jämt och hela jävla tiden. Enough liksom. 

Funderar på att sova, see yaa guys. Eller nått

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0