Skadeglädje (L)

Förlåt, men när man har det bra, då älskar man andras olycka. I alla fall kan jag inte låta bli. Skadeglädje är trots allt den bästa glädjen, har jag alltid sagt. 

Idag åkte jag, Linnéa, Sebbe och Robin till lygnern och nått "secret-place" som Sebbe kände till. Det var najs, vi simmade som idioter och solade en stund, sen åkte vi hem igen. 
När vi skulle dit var vi tvugna att åka på en skogsväg så vi ställde Linnéas moppe och åka med Robin och Sebbe på deras söta crossmopeder som vibrerar och kittlas i rumpan när dom växlar. Inte nog med det har man ingenting att sitta på heller, nej, tacka vet jag Linnéas moppe.

Kom hem vid 3 typ och då drog jag och Linnéa direkt till glasscafét och sedan åkte vi hem och schtekte på altanen med Sebbe och Robin. Sen fick jag för mig att jag skulle till Fjärås igen så jag tog mig en dusch som senare visade sig vara helt onödig då det var ungefär 150 grader på bussen och ganska fullt så att jag tvingades sitta på solsidan. Satan i gatan var varmt det var. 
När jag kom fram drog vi och badade på en gång, med Eric och Johans söta moppar, haha. Kan inte sluta skratta åt dom. Nästa gång ska jag fan ta ett kort så att ni stackare som läser får se. 

Annars händer inte mycket. Jag tänker inte mycket, tycker inte mycket. Därför blir det bara en massa onödigt babbel på det här stället. Slår vad om att det inte var någon som orkade läsa mitt sköna inlägg om i tisdags, haha. 

Nej, nu ska jag sluta tjöta. Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0