Konstig känsla

Har ni vart med om att det känns konstigt i hela magen nån gång? Att det känns som att något verkligen är fel och man mest av allt bara vill lägga sig ner och gråta? Så känns det nu. Helt wierd. Åh. 

Jag känner mig helt kass när det känns såhär. Jag sitter verkligen och tänker efter och kan inte komma på en sak som är dålig, och ändå känns det som att världen ska gå under. Det är som att min kropp inte vill att jag ska vara glad och att allt ska vara bra, det är som att den behöver vara ledsen och må dåligt för att fungera. Varför letar jag efter fel? Vill jag inte att det ska vara bra? Vill jag inte vara lycklig? 

Sitter och lyssnar på Håkan Hellström och suckar för mig själv. Jag är hopplös. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0