Jag vill för mycket

Igår satt jag och gjorde ingenting och tillslut så hamnade jag på Stina-Lee's blogg. 
Jag satt och läste och läste och tyckte minsann inte det var intressant alls, förstod inte alls vad det var som var så speciellt med hennes blogg, ända tills jag lyckades klicka mig in på "Värt att läsa" eller nått liknande. 

Jesus, den tjejen har en del innanför pannbenet. Hon hade så konkreta åsikter och bra tankar att det var helt sjukt, jag blev helt tagen
Jag vill också kunna uttrycka mina tankar och åsikter om saker och ting på ett konkret och bra sätt. Men jag orkar inte, jag orkar inte sätta mig ner och fundera över vad jag egentligen tycker om något. Känner mig så kass, faktiskt. Jag vill skriva meningsfulla inlägg om något som berör någon, som berör mig. Men jag är för lat, fattar ni eller? Jag är för lat för att göra något jag verkligen vill. Det är ju läskigt. Jag skrämmer mig själv. Det är inte bra det här. Får fan ta och skärpa mig.

Jag och Linnéa åker till Svanesund imon. Lämnar datan hemma. Ska bli gött att komma bort ett tag faktiskt. 

Take care, kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0