Håkan Hellström

kan du älska mig som luffaren älskar landsvägen?
kan du älska mig som rumlaren älskar nattlivet?
kan du älska mig som de unga älskar revolutionen? 

Håkan Hellström är inte helt fel faktiskt. Tänk att jag en gång hatade honom över allt annat, precis som jag hatade Kent. Det funkar ju inte. Kent är bäst liksom. 
Annars vet jag inte riktigt. Allt är som det är. 

När en människa frågar om lov att göra något som den skulle göra även om man sa nej, varför frågar den ens då? 
Det spelar ju ingen roll vad jag säger, det kanske blir bättre för stunden, men i längden gör du ju som du vill ändå, och det vet du. Varför frågar du mig ens då? 
Dessutom kan du inte förbjuda mig att säga saker och ting som du fått mig att höra, då får du fanimej skylla dig själv. Pucko. 
Förresten är det inte så jävla konstigt om man undrar när du sitter och lipar jämt och ständigt? När du har telefonjour 24/7 och uppenbarligen inte mår bra. Tror du att vi inte fattar något eller? Skyll dig själv. 

Till något som folk förstår: Jag hatar uppmärksamhetskåta människor!! Dom gör och säger saker enbart för att få uppmärksamhet, men då får dom ju bara uppmärksamhet för något dom egentligen inte är. Åh, det stör mig så hårt och man vinner ju faktiskt ingenting på det i längden.

Dessutom blir vädret sämre nu, och det är inte mig emot faktiskt. Jag tycker mest det är jobbigt när det är så varmt. 

BYE


Kommentarer
Postat av: sofia

håkan är bäst bäst bäst!

2009-07-05 @ 18:56:06
URL: http://sofiabystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0