At Perkman's

Hej! (o-fyndig hälsning, jag vet)

Sitter hemma hos Linnéa, hon äter. Vi fotade ju idag och tro det eller ej, men det blev skitbra! 
Känner änna att jag fått tillbaka lusten lite, för det är ju alltid roligt när det blir bra. Ska fota henne och Ina nån dag när reflexskärmen kommit också. Det blir naajs. 

Annars händer inte mycket. 
Imon opererar jag näsan. Dom ringde idag och sa att jag skulle vara där 7 istället för 8 så jag dog typ. Man måste fasta från klockan 12 och så måste jag tvätta ansiktet och håret med nån grejs på kvällen och morgonen, vilket betyder att jag måste gå upp i ottan, minst sagt. Vi ska vara där sju, vilket innebär att vi får åka 06.30, vilket innebär att jag måste gå upp i alla fall 05.30 om jag ska hinna duscha också. I och för sig får jag ju inte äta något, så den tiden kan jag ju räkna bort. Kanske inte en timme innan då, men tidigt i alla fall. Jag kommer vara så trött att dom inte ens behöver söva mig, haha. 

Jag ska förhoppningsvis (inget är klart än) få en friggebod sen när Runo o. co. flyttar in så jag och Linnéa har redan planerat allt, vart jag ska ha mina kläder, hur det ska se ut, hur det ska vara målat och hon ska till och med ha en egen nyckel säger hon. 
Linnéa: När jag säger att jag ska hem kommer folk fråga vilket av mina tre hem jag ska till!
Det värsta är att det antagligen kommer blir så, haha. Inte mig emot i och för sig. 

Sen jag bröt näsan får jag sjuk huvudvärk efter att ha suttit vid datan i bara 5 minuter så ska lägga ner tänkte jag. Ska hem och redigera bilder sen så ni stackare som läser får se. 

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0