Zero blogglust.

Hm, beda bad om ett inlägg.

Har dock inte den blekaste om vad jag ska skriva om.

Jag vill göra om i mitt rum. Måla om, skaffa lite nya möbler. Fixa i ordning. Möblera. Det enda jag inte vill byta ut är min säng, hehe.

Beda föreslog att jag skulle skriva om majs, och jag är faktiskt väldigt sugen på en majskolv (om det nu heter så) för tillfället. Så, nu var det gjort också. (Skrivit om majs alltså)

Annars flyter det väl på. Jag har varken tid eller ork att blogga längre. Det går väl i perioder.. I suppose.

Imorgon ska jag på nån "tidningsintervju". Mina bilder från Polen sitter uppe på biblioteket i Kungsbacka så hade någon från Kungsbackaposten (tror jag det var?) sett dom och velat göra ett reportage om resan. Så ja, då skulle tydligen jag och två tjejer till plus Yvonne vara med och bli intervjuade.
Antagligen kommer dom vilja ta foton och shit så imon får jag väl vara extra snygg då.

Anyway. Nu orkar jag inte skriva mer, bye

Kommentarer
Postat av: beda

maha. bra där

lycka till imorgon.

loveu

2009-01-18 @ 21:58:13
Postat av: Julia

åh, gud va kul. (=

2009-01-18 @ 23:03:24
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se/
Postat av: Klara

Uppdateringar ftw.

2009-01-19 @ 17:36:44
URL: http://kantarelltant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0