Smart eller inte?

Jag har tänkt på en sak...
Fartkameror, vad är dom bra för egentligen? Jag menar, det står ju ändå en skylt några meter innan att det kommer en, så då hinner man bromsa och till och med tänka ut vilken ful min man ska göra?
Kanske är dom så smarta att dom sätter upp en skylt, bara för att dom vet att folk sänker farten? Då funkar det kanske bättre än om dom bara hade satt upp en kamera?
Det kanske är jobbigt att hålla på att skicka böter till alla som kör för fort så dom sätter upp en skylt så att folk bromsar istället? I så fall är det ju ganska smart ändå...
Dom kanske inte är så dumma som jag trodde, dom där gubbarna..

Kommentarer
Postat av: julia

haha vi har så ortoligt fina diskussioner :D

2009-01-05 @ 23:10:15
URL: http://longkalsong.blogg.se/
Postat av: annie

jag håller med, jag fattar inte hur dom tänker ... om dom ens tänker alls. öööh

2009-01-08 @ 14:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0