Noll, zero, nothing, ingenting.

Jag har noll inspiration.
Och jag menar det verkligen. Jag känner mig helt tom.
Inga idéer, ingen vilja, ingenting. Bara massa tomhet, en helt del inget på det också så får du precis hur jag känner mig.

Kanske för att jag har så stora krav? Att allt ska vara så himla bra, blir så bra, vara roligt, osv.
Ja, det är nog det. Jag har krav på allt, och inte vilka krav som helst, skyhöga krav. På allt verkligen. På mig, på andra, på mina bilder, på andras bilder. På mina ord, på andras ord. Åh, tar det aldrig slut? Ska jag aldrig kunna slappna av och bara vara? Som när jag är med Linnéa.

Shiet.

Kommentarer
Postat av: julia

MEN LINN, fan va jag känner igen mig :(

du är bäst i vilket fall, sådeså!

2009-01-04 @ 09:38:44
URL: http://longkalsong.blogg.se/
Postat av: Julia

jag kan gärna ställa upp på någon fotogrej. =)

2009-01-04 @ 18:06:01
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0