Hehe, snygging på bild.

Så,  nu var det över. Min såkallade intervju då alltså.
Det gick bra, vi typ snackade på. Julia drog massa dåliga skämt och Sofia sa mest ingenting. Ganska väntat..
Dessutom tog hon, Sanna eller vad hon hette (reportern alltså) en massa bilder på oss, så räkna med åtminstone en ful bild i tidningen på torsdag (tror jag?). Kungsbackaposten för den som är intresserad.
Det är nog verkligen så, att jag ska stå bakom kameran, inte framför. Jag känner mig så obekväm och felplacerad.

Dessutom har jag tänkt på en sak.
Det är rätt fräckt att lilla Sverige har så otroligt många duktiga idrottare.
Se på friidrottarna. Susanna Kallur, Jenny Kallur, Stefan Holm, Robert Kronberg (?), Christian Olsson, Johan Wissman, Carolina Klüft osv osv.
Alla kommer från ett och samma land, Sverige. 9 miljoner invånare. Inte många att plocka på alltså, om man jämför med t.ex. Ryssland och USA. Då är det rätt häftigt, för vi har ju inte bara duktiga idrottare i friidrott. Vi har duktiga idrottare i det mesta. Nu vet jag inte hur det slutade i handbollen förut men när jag gick så ledde Sverige över Spanien med 5 bollar tror jag. Bara det är ju bra jobbat med tanke på att Spanien har ungefär 3 gånger så många människor som Sverige har.

Over 'n out

Kommentarer
Postat av: beda

sverige vann. och nu ska dom möta kuwait eller nått i den stilen. inte nu, men, nu. sen. nierd. uss

2009-01-20 @ 15:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0