Wish me luck in heaven

Gud vill inte att jag lever.

Jag höll på att missa bussen hem från Kungsbacka förut för att det var en jävla tant som solade före mig och var skitlångsam.
Jag kom in 22 och bussen gick 32. Sprang som en idiot för att hinna med. Sen fick jag gå hem, kallt som satan.

Igår lipade jag hela dagen. Det började med att jag försov mig i måndags och sedan har det fan bara flytit på.
Vi kollade på massa bilder som vi skulle diskutera som var hur hemska som helst och bara fick mig att vilja lipa. Sedan fick vi ett papper där det stod: Om man krymper ner världen till 100 människor skulle si och så många inte ha ett hus att bo i osv. Ni anar inte hur många det var och det får mig att må så jävla dåligt. Att det är så många som lever i sådan misär och så lever vi i ett jävla överflöd. Jag blir illamående bara jag tänker på det.
Sedan kom vi till bamba, då var inte fiskpinnarna klara så vi fick stå och vänta. Sedan kommer alla jävla nötter ifrån C och knuffar ut en från kön, och det gör alla i den andra också.
På det så har vi ungefär 1000 läxor och skitmycket att göra i skolan, + att jag har ett helvete hemma atm och att bli utknuffad var liksom droppen.
Jag gick därifrån och började seriöst storlipa. Träffade Carro på vägen och snackade med henne ett jävla tag om allt möjligt. Sedan gick jag till den deprimerande franskan där man knappt gör något ändå.
Efter det; gympa. Vi hade redskap, som jag hatar mest av allt i hela världen. Trampett skulle vi hoppa på och jag vägrar, så jag har väl typ IG i redskap nu efter att jag satt och lipade hela den lektionen.

Jag och Linnéa skulle in och gymma efter skolan men fan, vi tog en fika ist och lipade lite till.

Idag åkte mamma till Hemsedal, avis.
OCH MITT INTERNET FUNKAR INTE OCH GUD VILL INTE ATT JAG SKA LEVA OCH NU DÖR JAG.
Fan helvetes jävla skit.
Vill inte träna heller, jag orkar inte.
Mår illa, har mensvärk. Slipper iaf simma på fredag och glöm att jag ens åker med. Jag ska HEM. Och sova. För jag är så jävla trött, även om jag sover hur mycket som helst.

Undra omdet hjälper att supa bort sina bekymmer? Isåfall ska jag vara full hela mitt liv.

Det funkar inte att hålla på så som du gör, säga en jävla massa saker.

Kommentarer
Postat av: Julia

jag finns alltid för dig!

2009-02-25 @ 20:27:55
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se/
Postat av: Astrid C

bruden. MENS SLÅR ALLT.<3

2009-02-25 @ 21:06:53
URL: http://soufflee.blogg.se/
Postat av: karin

well, jag vill att du lever i vilket fall.

loveu

2009-02-25 @ 21:16:38
Postat av: Elin

Linn <3

2009-02-26 @ 14:13:21
URL: http://elinakeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0