Wierd dream..

Jag drömde en hel del under tiden jag sov mellan alla jävla telefonsamtal denna morgonen.

Först så var vi på skolan, jag, Linnéa, Linnea Lindström, Jessika och Kråkan. Helt plötsligt var det jättemycket snö och när vi skulle gå hem hade många cyklar. Jag hade två stycken, både min och mammas, fråga mig inte varför.
Sedan stod mamma där med bilen. Jag trodde att jag skulle få cykla hem men icke, då knödde vi in alla cyklar i bagaget, fråga mig inte hur dom fick plats. Sedan satt alla i bilen och vi åkte.
När vi kom till Nisse och dom var alla försvunna förutom jag, mamma och Jessika och nu åkte vi inte bil utan mamma drog mig och Jessika i en pulka. Jag satt bak och fram och Jessika åt rätt håll, i samma pulka. Och ja, vi fick plats, haha!

När vi var typ utanför Sandra Abrahamssons hus så var det en jättelång backe som folk hade åkt pulka i och jag sa: Åh, den brukade jag åka pulka i när jag var liten. Några meter efter låg hela P93 gömda bakom en mur, den jag minns var Acke. De började bombadera mig och Jessika med snöbollar och vi bara satt där i pulkan och typ försökte att inte få dom i ansiktet.
Jag lyckades akta mig för en genom att luta mig bakåt och då fick pulkan övervikt framåt (som ju var bakåt för mig i och med att jag satt bak och fram) och välte. Dock fick vi den på rätt kant igen.
Sen när vi kom förbi Linnea Heimers gamla hus så tog snön plötsligt slut och gatorna var rena igen, och då vaknade jag, av att telefonen ringde, för andra gången.

Efter det somnade jag inte om så jag satte på Mamma Mia och nu ska jag käka, ta en dusch och våffla mitt hår! Kanske lägga ut pappen på golvet i mitt rum och flytta på mina jeans, får se. Annars ska jag nog se The Holiday idag också.

Hörs.

Kommentarer
Postat av: jessika.

hahahah! go dröm <3

2009-02-14 @ 11:25:23
URL: http://jessikaniklasson.blogg.se/
Postat av: l.p

HAHAHAHAHHAHA.

man blir som man umgås säger jag bara

. elr snarare man drömmer som man umgås xD

2009-02-14 @ 14:53:16
Postat av: Julia

hahaha, kul att jag var med i den iaf! puss bby

2009-02-15 @ 14:19:33
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se/
Postat av: karin

ÅJ. helsnygg header. du är duktigt

puss

2009-02-16 @ 21:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0