Ny header, igen.

Ja, nu så tror jag att jag äntligen hittat något jag tycker om. Headern alltså.

Det har ju inte varit det lättaste heller kan jag meddela. Först satt jag på sjöarn och kopierade de bilder jag ville ha från olika skivor, bara det tog jättelång tid.
Sedan satt jag där och nynnade för mig själv medan jag fixade och trixade. När alla bilder var där och lite mer än hälften fixade och kopierade till ett dokument, då laggar ps. Vet ni hur arg och förbannad jag blev?
Det var nästan så jag började lipa och slängde datorn i golvet, men icke, jag lyckades behärska mig.
Satte på The Bourne Supremacy (?) istället och koncentrerade mig på att förstå något. Har nämligen fått för mig att jag ska kolla alla filmer jag sett en gång innan på engelska. Såna jag verkligen kan kollar jag utan text men den var ju bara massa formella ord och shit så text fick det bli, vilket innebar att jag var tvungen att verkligen koncentrera mig. Det fick jag veta ett antal gånger kan jag ju tala om.

Dessutom tror jag att Daniel har missat poängen med meningen "Jag bloggar det". Han frågar en fråga, och när han får svaret så säger han: Jag bloggar det då.
Hur korkat är inte det på en skala då? "Jag bloggar det" säger man när någon berättar något ointressant som man inte vill veta. Den killen har inte alla hemma..

Förresten, Human, är det en rock låt? Den spelas på Bandit i alla fall, som förövrigt är världens bästa radiokanal.

Jag och Amanda gjorde klart/en ny presentation om Polen idag som vi ska redovisa nästa vecka nån gång tror jag, eller om det var veckan därpå? Anyway, jag blev jättenöjd. Inte för mycket information som man inte kan ta till sig, mycket bilder och så musiken på slutet var pricken över i:et. Perfect!

Känner att jag inte skrivit på ett tag så det blir mycket nu, men go for it.
Var hos Hudmottagningen idag. Jag har sådana fruktansvärda soleksem på sommaren så nu ska jag gå och sola nått speciellt solarium hos dom två-tre gånger i veckan. Man står bara några minuter/sekunder och så ska det tydligen hjälpa. Let's hope so. Dom sa att man blir brun efter ett tag också, och jag ska sola till April eller något sånt så jag blir väl liiiite brun får vi hoppas!

Om man skulle ställa klockan och ta och sova, det är ju trots allt skola imon.

See yaa

Kommentarer
Postat av: MICHAELA D

snyyggt blev're! :D

2009-02-16 @ 23:45:55
URL: http://michaelaa.webblogg.se/
Postat av: Julia

skitsnygg!

2009-02-17 @ 21:06:59
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se/
Postat av: julia

helsnygg header, jappjapp!

2009-02-18 @ 15:20:01
URL: http://longkalsong.blogg.se/
Postat av: Klara

Killers spelar indierock, så ja..

Och Bandit är den enda radiostation jag klarar av just nu typ.

2009-02-25 @ 21:01:03
URL: http://kantarelltant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0