It sucks.

Skolan suger.
Vi gör ingenting typ? Jag går gärna till skolan, om jag får lära mig något, för det är ju det som är poängen? Men lär man sig inget är det ju meningslöst, aight?

Imon ska jag i alla fall åka in och sola direkt efter skolan, sen vidare till Frillesås och fika med Julia och Karin, det blir najs.
Efter det ska jag hem och träna med damerna..

På söndag ska jag till Tranås också..
Det är 4 mil dit..
Nej, 4 timmar..
En väg.
Heja Ronny alltså.
(Linnéa fattar)

Snart är mitt rum färdigmålat också så då får jag flytta in där, det blir hur bra som helst alltså.

Meningslöst inlägg.
Bye

Kommentarer
Postat av: linnéa

LINNÉA FATTAR ALLT :D <3

och det ska bli kul på söndag, och det är bäst att vi är själva på lördag

<3

2009-02-19 @ 15:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0