I'm sorry.

Okej, jag kan du bara hoppas att du läser detta. För det är till dig.

Jag vet att jag har varit en självisk idiot på sistone, och jag skäms för det. Jättemycket. Jag har bara så svårt att vänja mig vid tanken på, ja, du vet. Förlåt. Jag har bara tänkt på hur jag själv kännt inför det och inte för hur du känner för fem öre.

Du vet vad du betyder för mig och jag skulle ge allt för att det inte försvinner. Jag litar på dig till 100%.
Jag ska verkligen skärpa mig. Se det från din sida, och jag ska skärpa mig, rent allmänt.

Jag älskar dig, glöm inte det.

Kommentarer
Postat av: julia

nemen nemen.

vill du berätta vem detta hära är?

<3

2009-02-01 @ 14:04:42
URL: http://longkalsong.blogg.se/
Postat av: l.p

jag fattar att det är till mig och jag har sagt att jag fattar. och du vet vad jag känner .

<3

2009-02-03 @ 16:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0