I don't know

It feels like... det är något som verkligen vill ut, men jag vet inte vad det är och jag vet inte hur jag ska släppa ut det.
Vad jag vet är att det tar kål på mig. Jag vet inte vart jag ska ta vägen. Jag blir sur och förbannad på alla och vill bara lipa.

Minsta lilla sak får mig att bara vilja dö. Det räcker med ett ord, en blick, en händelse. En enda jävla liten piss sak får mig verkligen att falla så jävla långt ner.
Varenda felaktigt ord är som en rak höger som bryter näsbenet på mig och jag är oförmögen att flytta på mig. Jag bara står där och tar emot, slag efter slag.

Helvete-

Kommentarer
Postat av: julia

det är läskigt hur jag känner igen mig i nästan allt du skriver. väldigt läskigt. finns om du vill snacka oxå. puss

2009-02-08 @ 20:24:24
URL: http://longkalsong.blogg.se/
Postat av: beda

iloveu

2009-02-08 @ 22:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0