Gone, forever?

Okej, fler än jag verkar ha samma problem..
TYP ALLA MINA KOMMENTARER HAR FÖRSVUNNIT!!!!!
De som finns kvar är från 17 december 2008... Satans amalia. Hoppas det är fixat, inom kort. Annars blir jag ledsen.

Ledsen är jag redan i och för sig. Jag vet inte vad det är med mig, jag är helt schizo. Fetaste humörsvängningarna. Ena sekunden vill jag dö och andra är jag jätteglad. Känns inge vidare.
Och jag har fått tillbaka den där sjuka värken i magen som jag hade för en månad sedan. Det är liksom inte riktigt mensvärk, för den perioden tog precis slut. Men, kan man verkligen ha "eftermensvärk"? Och varför går det inte över hur mycket tabletter jag än käkar? Det är hemskt, help me.

Det där med om mamma skulle träffa någon ny, det kanske inte skulle vara så dumt ändå.. Jag menar, hon behöver det. Hon skulle få mer tid för oss, hoppas jag. Helt enkelt, det skulle blir bättre. Eller? Fast det känns ändå konstigt. Bara tanken på det. Usch ja. Eller, jag vet inte. Fan.

Nu ska jag försöka skriva lite mer på min och Linnéas NO-sammanfattning. Sedan ska jag ner och träna, är astaggad för match nu, helt plötsligt. Vi spelar på onsdag tror jag, mot Vinberg. Vi ska ta dom, och jag ska inte släppa in ett mål.

Föresten är Mamma Mia världens bästa film. Tror jag sett den 10 gånger nu.

Puss

Kommentarer
Postat av: MICHAELA D

jag får då damp på're!

2009-02-02 @ 21:07:42
URL: http://michaelaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0