Bögar är snygga

Bögar har en tendens att alltid vara snygga tycker jag.
Okej, de är ju oftast lite mer medvetna om sin kropp och sig själva, men de kan ju inte hjälpa hur de ser ut i grund och botten, eller hur?
Varför ska alltid dem få det snygga och lämna allt det fula åt alla hetero-killar?! Orättvist tycker jag.
Se på Andreas Lundstedt, han i Alcazar. Han är ju bög, och sketsnygg. Peter Jöback är också snygg, och bög. Dessutom är de alltid väldigt trevliga osv. Men ändå, en bög är ju liksom, en tjej i en killes kropp typ, kan man ju säga. Så det kanske är därför man har så mycket gemensamt med en bög? I och för sig så är det ju olikheterna man dras till, annars hade vi väl alla vart lesbiska? Så en bög kanske är mer som en bästakompis? Eller, jag vet inte. Snygga är dom i alla fall.

Nu ska jag dra mig till sängs för imon är det, jo, gissa vad, bandy!

Over 'n out.

Kommentarer
Postat av: julia

pete bögback är jätteful linn D:

hur kan du tycka han är SNYGG? ojojoj :D

2009-02-08 @ 09:45:35
URL: http://longkalsong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0