Why so serious?

Hmm, man kan se hur jag mått under året på mina bilder. Lustigt ändå. Vissa månader har verkligen varit skit och leendet på mina läppar har varit så oäkta det kan bli. Andra månader har jag verkligen lett (le?) åt livet och vad det har att erbjuda.

Tror nog inte det blir någon resumé av året. Försökte hitta en favoritbild från varje månad. Vissa var jättelätta medans det inte går alls vissa månader så jag tror jag skiter i det. Kanske blir någon sammanfattning i ord när jag känner för det. Men inte just nu. Inte nu.

Nu ska jag sova minsann. Om två dagar (tekniskt sett imorgon eftersom det är onsdag nu) är det nyår och jag och Malin har fetaste planerna! Så nice kommer det bli, haha. Hoppas ni som läser får en kul nyår och att ni haft en trevlig jul också.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0