Det går bra för mig..

Jag och Linnéa satt och snackade om att göra en årsresumé med bilder ändå, och Linnéa sa att jag skulle ta bilder som betyder något och togs vid ett tillfälle som jag kommer minnas.
Nu har jag suttit en stund och kollat igenom bilderna från året som gått och det slutade med 65 st.. Hur ska jag få plats med 65 st bilder i min blogg? Det kommer aldrig gå...
Jaja, I'll make it, somehow...

Jag gjorde ju sönder min kamera förut. Jag är fortfarande i chocktillstånd tror jag. Började gråta förut men just nu så känns det mest overkligt.
Som Linnéa sa: Gud ville att du skulle göra sönder din kamera och behöva köpa ett nytt objektiv eftersom du ändå hade fudnerat på att göra det.
Och ja, det är sant. Jag blev riktigt sugen på ett nytt objektiv där ett tag och som tur är gick inte kamerahuset sönder, vad han i affären kunde se. Så får väl se hur det blir. Det är väl inte hela världen heller, lite otur bara.

Nu ska jag umgås med min allra bästa vän i hela världshistorien! Vet att ni är avundsjuka på mig som har henne!
PUSS


Kommentarer
Postat av: louize

vad har du för mobil?:D

2009-12-30 @ 20:51:44
URL: http://pappaslillalouize.blogg.se/
Postat av: johanna

kikar in!:)

2009-12-30 @ 22:41:35
URL: http://erikssonsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0