Aldrig tillräcklig

Känner att mitt fotande inte utvecklas det minsta, och det är verkligen hemskt. Jag vill inte stå still, jag vill orka, utvecklas, göra det som är jag, utrycka mig i bild som jag tycker är roligt.

Men jag kan inte längre. Det blir inget bra, jag blir aldrig nöjd. Inga foton blir bra och trots att jag vet att jag är mycket bättre än många andra så känns det ändå som att jag är sämst och står och trampar på samma punkt. Jag vill orka utvecklas och göra saker bättre, jag vill se skillnad på det jag gör idag och det jag gjorde i början av året. Såklart det är skillnad, men inte den skillnaden jag vill se.

Usch, jag är för självkritisk.



söt_tjej_94

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0