Heja vädret!!!

Inget vidare uppdaterande här inte. 

Det är verkligen jättefint väder och jag bara förmår mig inte att ta med kameran ut. Det känns som att jag inte kommer göra något rättvist om jag ens försöker förmedla hur vackert det är med en solnedgång eller när havet ligger helt stilla och det enda som rör sig några svallvågor här och där. Hur mycket jag än försöker kommer jag inte kunna beskriva hur det känns inom mig när jag kollar på ett spegelblankt hav där horisonten och himlen smälter samman. Nej, det är nog ingen idé, jag kommer bara bli besviken ändå. 

Tänker inte skriva här vad jag tycker om er, för det är inte okej. 

Kommentarer
Postat av: MICHAELA D

Röstningen i finalen av fototävlingen är igång! Nu är det upp till dig att skaffa röster =) Röstningen pågår fram till och med 31 aug. LYCKA TILL!

2009-08-09 @ 10:19:07
URL: http://michaelaa.webblogg.se/
Postat av: - BARAAMY

snygg blogg hörredu:D

2009-08-10 @ 17:00:58
URL: http://baraamy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0