They disapeard?

Undra vad det blev av alla mina världsförändrande inlägg som skulle få människor att tänka efter?
Dom försvann, det är det enda jag har att säga.

Förutom att jag är mäkta irriterad på Benjamin den jäveln som sa att jag skulle logga in på msn och hålla honom sällskap och sedan loggar ut 2 min senare så är allt sketabra.
Lov, kan det blir bättre? Nej, precis. Tänkte väl det.

Var och solade idag, sen var jag och Linnéa hos Nettan en sväng, hon är crazy alltså. Först skulle hon inte till Åsa, och sen skulle hon köra oss till Kungsbacka efter att vi hjälpt henne att byta sånadär "planscher" som hänger i fönstret och städat efter henne när hon slått sönder en kruka. Tillslut blev det att hon åkte hela vägen till Åsa, haha.

Tord och Paul är alltid lika roliga. Jag och Vickan har seriösa dampet på dom alltså, när jag är som surast och har som tråkigast ska jag ha som rutin att kolla på Tord och Paul för man kan verkligen inte låta bli att skratta.
- Men jag tycker allt att jag sköter mitt jobb bättre än en planta?
- Det förstås, du är ju rörligare än plantan men intelligensmässigt tror jag nog att han kan ge dig en match.
Så jäääääävla roligt.

Förresten skulle ni sett när jag och Linnéa missade pendeln förut. Sjukt kul.
Vi kom till stationen och pendeln stod där, dock stod det Ej i trafik på den så vi tänkte att den skulle stå där och vänta tills klockan var 32 för då hade Linnéa kollat att den skulle gå.
Sedan sa dom något i högtalarna och jag ba:
- Linnéa, ska vi gå på nu eller?
-Va?
- Ska vi gå på pendeln?
- Va?
- Pendeln går snart, ska vi gå på?!
- Jaha, ja, okej.
Så gick vi mot pendeln, (vi satt tre meter bort och solade oss) och precis när vi skulle gå på, då stängs dörrarna och pendeln åker. Vi var alltså 10 cm från pendeln, haha. Så jävla snopna blev vi.
Sedan visade det sig att det var den pendeln som gick 17 över och vi tog den som gick 32 så vi fick bara vänta några minuter, men ändå. Det var sjukt roligt.

Kommentarer
Postat av: k.

ts.





meningsfull kommentar, so special

2009-04-08 @ 07:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0