elfte april tvåtusennio

Glad påsk?

Okej. Det är Påsk. Vad är påsk då? Och varför skrev jag det med stor bokstav?
Påsk hos mig är fullt med folk iallafall. En typ sjuk bästavän och världens gulligaste kusin. En annan vän som är helt mongo, (hoppas du tar åt dig) och lite till.

Cyklade en härlig runda runt Åsa några gånger med Jessika igår, hade sedan även en trevlig stund på stranden! Nu vill man ju bara ha sommar, grilla varje helg, bada, sola, fy va gött.

Annars flyter allt på, jag har dock inga kreativa tankar att skriva ner här, mest en massa bullshit. Sen en del som jag inte kan skriva här, tror jag. Iallafall inte just nu. En annan gång kanske.

Hejdå, ät inte ihjäl er på påskgodis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0