creepy feeling.

Fick precis värsta läskiga känslan.
Samma känsla som jag alltid får när jag läser en bok som verkligen handlar om något, om känslor. Det är som att det bara är dom känslorna som gäller och inte mina egna. Det känns som att jag inte ens har några, som att allt bara är dött. Jätteläskigt.
Vissa dagar ser jag allt tydligare än andra. Jag ser vad som är värdefullt och inte, ser vad man ska koncentrera sig på och vad man ska skita i.
Andra dagar är rent ut sagt åt helvete. Då bara lipar jag.

Men egentligen, det finns alltid någon som har det värre.
Man ska se till det man har och glädjas över det istället för att sörja det man inte har.

Annars bad Linnéa om ett inlägg om igår men nu är det såhär att jag har lite blackout och minns knappt något från igår men får väl börja någonstans så ser vi vart det slutar.

Det började med att Benjamin ringde och väckte mig vid 8.30 och jag blev så förbannad att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Kollade därefter på Pretty Woman och somnade sedan om. Gissa vem som ringer och väcker mig igen då om inte Benjamin det jävla puckot. Satan i gatan vad jag var arg då.
Efter det tog jag en lång dusch och sen kom Benjamin hit. Han lipade lite, som vanligt, sen rev vi typ hela mitt rum när vi skulle släcka ljusen jag tänt och kolla på ett hus från mitt fönster.
Sedan åkte han hem och käkade, kom tillbaka och vi gick ner till Linnéa.
När jag snackade med Linnéa i telefon bad jag henne kolla när bussen och pendeln gick. Då sa hon att jag skulle göra det och efter mycket om och men kom vi fram till att hon skulle kolla det ändå.
Linnéa: Vad skulle jag kolla nu då?
IQ-fiskmås.

Iallafall, när jag och Benjamin gick ner gick vi förbi en vattenpöl, gissa om han inte hoppar i den så att det skvätter upp massa vatten på mig?! Gud vad jag tyckte om killen då alltså. Sen kom vi till Linnéa och gick till bussen.
På pendeln in sedan misshandlade vi varandra när vi såg gula bilar, jag kommer ha fetaste blåmärkena för att Benny slår så jävla hårt...
På vägen till bion (som var hela anledningen till att vi åkte buss osv) så berättade Linnéa om sin väldigt söta hund som hon hade när hon var liten, som dock inte var på riktigt. Den fick Benjamin att hälla halva sin Loka på sig. När vi stog inne på ICA Focus och skulle gå ut säger Linnéa: Nej, kom nu så går vi hem. Sedan gick hon och åkte upp för en rulltrappa. Jag och Benjamin stog nedanför och kollade på hennes mindre smarta agerande. Sedan sprang Benjamin ut genom Nödutgången som var larmad, dock hände ingenting.

Väl inne på bion hamnade Benjamin brevid en (ursäkta uttrycket) blatte som hostade hela tiden och jag brevid nån idiot som darrade med benen om han inte bet på naglarna. Filmen var hur bra som helst och man dog mest hela tiden för att alla var så snygga/sexiga/porriga.

När vi sedan åkte hem snackade Linnéa i telefon lite mongo, det hade vi fett kul åt. Hon hade liksom telefonen vid det vänstra örat men höll den med högerhanden. Aha, vadådå? tänker ni nu men hon hade höger armen bakom huvudet som om hon strechade. Varför inte hålla armen under ena benet och ett varv runt också liksom? Helt mongolid.

Vi träffade även Mahhe, Zaid och deras kompis, som jag inte minns namnet på, på pendeln hem. Zaid satt och skrek och var allmänt jobbig, haha.
Sen öste jag ur mig massa skit på Benny när vi gick hem, förlåt.

Och ja, Linnéa, det där är allt jag kommer ihåg, hoppas det dög!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

det dög mer än väl. tänk om jag skulle skrivit det då skulle ingen förstå , :D fett bra dra. jag helt seriöst gapskratta när jag läste emilia måste undrat vad jag höll på med xD hahahah

älskar dig(L)

2009-04-09 @ 20:10:23
URL: http://dinlinnea.blogg.se/
Postat av: MICHAELA D

Du har fått en award av mig! :D

http://michaelaa.webblogg.se/2009/april/award.html

2009-04-10 @ 00:18:07
URL: http://michaelaa.webblogg.se/
Postat av: Astrid C

linn, jag har sagt det förut och säger det igen. jag känner små kärleks vibbar mellan dig och benny ;)

2009-04-10 @ 01:05:07
URL: http://soufflee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0