Sämsta dagen ever, jag lovar.

Denna dagen är verkligen den sämsta i mitt liv, helt seriöst. Okej, jag överdriver, men den är riktigt kass alltså.
Det började med att jag hade matte och inte orkade göra något, sen hade vi SO och jag var allmänt seg, fick dock gjort ganska mycket. Sen har jag inte pluggat någon franska som jag verkligen borde gjort. Den där scroll saken på touchscreenen slutade funka, internet hade rycket. Jag var jättetrött.

Allt jag gjorde på träningen var totalt jättedåligt. Jag kom sent, kom in i omklädningsrummet och så snackade Maja och Kacka om hur dålig matchen var i söndags. Den matchen var verkligen mitt livs match, jag hade hur roligt som helst och det gick verkligen bra för mig, så sitter dom där och säger att den var dålig. Det får en genast på bra humör. Sen hade jag ont i benen, verkligen ont. Och min häl gjorde också ont. Benen kändes som blyklumpar och ville verkligen inte lyfta från marken. Jag nickade en boll mitt på näsan vilket inte gjorde saken bättre heller. Cyklade till gympasalen och tog ut mina aggretioner på en boll. Tyvärr räckte det inte. Jag fick rycket och slängde mina skor i väggen, drämde innebandyklubban i mattor och var rent jävla allmänt irriterad på allt.

Nu kom jag även på att jag glömt fråga kråkan om hon ska med till kungsbacka imorgon. Attans alltså. Jaja, får väl gå och sova bort mitt liv eller nått. Satans amalia för den här dagen. Den kan brinna i helvetet.

Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0