Plugg

Kass dag.

Det började med att jag inte orkade gå upp. Sen har det bara fortsatt.
Jag fick panik på matten. Allt jag läste rörde ihop sig till en smet. Jag förstod inte ett ord och hur mycket jag än koncentrerade mig så fattade jag inte ett piss. Det har aldrig varit så förut. Jag kan ha dåliga dagar när jag inte förstår något, men ändå så är matten enkel. Den är som att kliva in i en värld där allt är logiskt och rätt enkelt om man tänker efter. Så var det inte idag. Hur mycket jag än koncentrerade mig så funkade det inte. Jag fick helt seriöst panik, började nästan gråta. Vad händer egentligen?

Sen börjar jag träna om 2 h. Om 1,5 ska jag vara på IP. Det betydet att jag måste cykla om en timme och en kvart, vilket i sin tur betyder att jag måste börja göra mig i ordning om en timme. På den timmen ska jag lära mig 20 nya engelskaord, försöka samla min hjärna och skriva ner några tankar om fattigdomen i världen och börja renskriva min novell.

Jag fick även reda på att vi ska på möte ang Polen på onsdag nästa vecka, den onsdagen DM-finalen är flyttad till. Samma tid. Hur trött blir man inte? Jag som skulle kolla och fota. Nu var den ju till och med hemma, perfekt tyckte jag. Men icke. Imorgon ska jag träffa Sanna, onsdag träningar, torsdag vet jag faktiskt inte. Tror jag ska prata med Jessika. Fredag ska jag antingen gå på bio eller vara med Julia. Sen är det helg, sen går det en vecka eller två och så åker vi till Polen. Sen går det ytterligare några veckor och sedan fyller jag år, vi har lov och efter det prao. Det kommer verkligen gå hur fort som helst. Och undertiden ska jag orka med skolan också. Trots att jag inte behöver kämpa för något är den jobbig. Usch och fy. Nu måste jag sätta på min hjärna och börja plugga engelska.

Linn

PS. Min favoritpenna slutade precis att funka också, utmärkt! DS.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Usch o fy, det låter nästan som Sebban. Han tycker ungefär som du,åldern du vet..... Puss

2008-09-16 @ 10:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0