Halvt deprimerad

Jag och Karin är lite halvt deprimerade, eller i alla fall jag.
Jag ligger/sitter i sängen och äter godis jag inte ens tycker om samtidigt som jag deppar för ingenting alls.

Jag vill fota men har noll inspiration och inget Photoshop så det blir inget med det.
Jag vill inte vara så hopplöst jävla kär i dig. För du hatar mig, och jag hatar dig. Du vill inte ha med mig att göra och jag vill inte ha med dig att göra. Trots det så är allting så jävla hopplöst.
Din mamma saknar mig. Du är helt konstig. Och jag vet inte ens varför jag skriver det här.

Nu ska jag fortsätta lyssna på Lars och drömma mig bort.
Sen ska jag spela match.

Linn


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja det är vi. and it sucks

2008-09-28 @ 11:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0