Höstlov

Tjena bloggen!
Lov är hur gött som helst, måste jag bara säga.
Idag fick jag tummen ur handen och gick ner till Bråtaviken med kameran. Jag tänkte att det kunde bli rätt fint i och med att det blåser så mycket. Det blev faktiskt en del bra, och jag testade att fota i RAW. Snacka om att en ny värld öppnade sig! Vilka redigeringsmöjligheter. Jag är seriöst helt komplett nu. Jag tycker detta är så roligt så det är sjukt.
Tack till Michaela som hjälpte mig att öppna filerna i Photoshop också. Kan ju erkänna att det tog ett tag att hitta den där förbannade mappen, men det var det värt.

På lovet nu har jag fullt upp. Ska träffa massa människor, träna en del, gå modevisning också. Glasögon. Hos Nettan o co. Jag är jättenervös, haha! Men, det går väl bra, i hope. På fredag ska jag på Halloweenfest också, och jag har inte den blekaste om vad jag ska kläut mig till? Förslag tack?

Förövrigt är The Used sjukt bra, tänkte bara säga det.

Det är rätt grymt, att min pappas morfar lever, men varken han själv eller hans pappa lever. Jag ringde till pappas telefonnummer när jag var hemma hos Linnéa igår. Det var en liten skitunge som hette Filip som svarade, jag klickade honom, hihi. Busigt, not. Nä, men vi kollade på PS. I love you, och den var så himla fin.
Trots att han var död så var han så himla levande, genom sina brev och allt. Jag skulle vilja känna så också, att pappa är levande, trots att han är död. Jaja, keep on dreaming Linn.

Nu ska jag fortsätta försöka komma på nått bra jag kan klä ut mig till, sen ska jag slå Annie en pling och om tre timmar är det träning.

Pöss

PS. Jag fyller år imon, det är fett.

Kommentarer
Postat av: Klara

GRATZ

2008-10-27 @ 17:59:34
URL: http://kantarelltant.blogg.se/
Postat av: Nettan

Jag lovar dig Linn, att om du ser pappa på film så blir han väldigt levande!! Keep on dreaming....Puss & Kram.

2008-10-27 @ 18:22:00
Postat av: biffen ;D

the used<3

2008-10-28 @ 01:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0