Skolfoto och stirrande blickar.

Idag hade vi skolfoto. Vi var utklädda, och jag var snygg som få, ni anar inte. Bild kommer längre ner, tror jag.
Jag gick till portalen för att gå på toa en snabbis i de snygga kläderna. I Portalen satt det en del småbarn och när jag gick förbi kände jag verkligen hur de glodde och viskade bakom ryggen på mig. "Kolla hennes kläder" Det kändes lite si sådär måste jag ju säga. Visst, det var ju bara på skoj, men ändå. Kan man inte få gå i vilka kläder man vill utan att bli uttittad och pratad om? Jag förstår de som är s.k. emos. De har ju ofta lite utmärkande klädstil. Jag undrar hur de orkar egentligen. Att varje dag bli pratad om och uttittad? Fast, man vänjer väl sig, antar jag.

Anyway. Jag åker till Polen på söndag. Det känns lite i magen nu, faktiskt. Jag har aldrig åkt buss så långt, har alltid flygit. Men, det går säkert bra.
Och nu ska jag träna.
Puss på våra kamratstödjarmöten med fika varje gång i och för sig. Ville bara säga det också.

Linn


Ni gillar't.

Kommentarer
Postat av: Klara

Yes, vi gillar't som fan.

Jo men man vänjer sig. Bara man har styrkan så blir allt mycket lättare att stå emot.

Men kamratstödjarmötena är sjukt trevliga när fika är med, jag vet inte varför!

2008-10-01 @ 18:49:26
URL: http://kantarelltant.blogg.se/
Postat av: moster

Nice men, STRÄCK på dig Linn!!

Passar i tofsar.

2008-10-02 @ 09:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0